کمپین حذف O,A,B از نام برندها در لندن

تیم مشاوران مدیریت ایران :

همزمان با روز جهانی خون (اهدای خون) 14 ژوئن (24 خرداد) کمپینی برای یادآوری هفته ملی خون در لندن شروع به فعالیت نموده است. این کمپین نام عنوان «کمپین حروف حذف‌شده در هفته ملی خون» !National Blood Week’s Missing Type campaign به دنبال جذب حداقل 200هزار اهداکننده خون است.

کمپین حذف O,A,B از نام برندها در لندن

کمپین حذف  از نام برندها در لندن

O,A,Bنتایج تحقیقات اخیردر کشور انگلیس نشان داده است که میزان اهداءکنندگان خون به نسبت سال پیش از آن در حدود 40% کمتر شده است. بنابراین این کمپین تلاش به نشان دادن یک نکته مهم دارد، که با عدم توجه و مشارکت مردم، گروه‌های خونی اصلی O,A,B به مانند حروف روی تابلوهای مهم سطح شهر و نشریات معتبر، به سمت حذف شدن خواهند رفت. همان‌طور که این کلمات خوانایی خود را از دست می‌دهند، نوع بشر نیز دچار نقصان خواهد شد. پس در اقدامی هماهنگ، حروف O,A,B از نام برندهای معتبر در سطح شهر حذف‌شده است.

این کمپین دارای هشتگ #MissingType در شبکه‌های اجتماعی است. شرکت‌هایی نظیر Honda , Google , Cadbury, McDonalds , Louise Thompson به این کمپین پیوسته‌اند. ایده این کمپین توسط شرکت اینتربرند ارائه شده است.

 تیم مشاوران مدیریت ایران : مطالب این سایت شامل حمایت از حق مؤلف و مترجم است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

Advertisements

Posted on ژوئن 17, 2015, in کمپین تبلیغاتی, تبلیغات and tagged , , , , . Bookmark the permalink. بیان دیدگاه.

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: